Приєднуємося до вітань учасників Міжнародної науково-практичної конференції
"Медіаосвіта - пріоритетний напрям в освіті ХХІ століття". Вітання від
працівників кафедри соціогуманітарних дисціплін.
Тема є надто актуальною. Суспільні процеси та процеси державотворення потребують від освітніх інституцій наполегливої праці та зусиль, які сприятимуть еволюційності українського суспільства. Ще в часи Афінської демократії достоїнства та чесноти Людини забезпечували їй свободи в повсякденному житті через рівність в соціальному сходженні заради "спільного блага".
Розбудова суспільства на демократичних засадах потребує від її членів високої форми самоорганізації в культурному зростанні. Важливу роль в цьому процесі відведено МЕДІАОСВІТІ як засобу, який є потужним інструментом у формуванні громадянської активності членів суспільства.
Медіакультура педагога виступає "провідником" трансформаційних процесів, завдяки яким підростаюче покоління має мати сформовану уяву про роль України в інтеграційних світових процесах. СУчасний підхід у формуванні курсової підготовки педагогів демонструє необхідність зактуалізувати ряд тематик - проблем, навколо яких би об,єдналися зусилля науковців та практиків, щоб впровадження курсів не носило" спорадичний" характер.
Завдяки наполегливій співпраці Академії Преси з Академіє Педагогічних Наук створили платформу впровадження актуальних тематик курсів для їх впровадження в курсвій підготовці педагогів. І як показують наші соціологічні опитування, курс "Медіаосвіти та медіаграмотності" викликає великий інтерес у педагогів. Цим курсом вдається поднувати "теорію розбудови демократії" з практикою осмислення реальності та створення умов, які обумовлюють критичне ставлення до реальності.
Сподіваємося, що обговорення на конференції сприятимуть конструктивному діалогові в напрацюванні практичних перспектив ( нормовування часу для курсів, інтегративні курси, тематичне введення в програми предметів медіаскладової).
перейти на сайт
Тема є надто актуальною. Суспільні процеси та процеси державотворення потребують від освітніх інституцій наполегливої праці та зусиль, які сприятимуть еволюційності українського суспільства. Ще в часи Афінської демократії достоїнства та чесноти Людини забезпечували їй свободи в повсякденному житті через рівність в соціальному сходженні заради "спільного блага".
Розбудова суспільства на демократичних засадах потребує від її членів високої форми самоорганізації в культурному зростанні. Важливу роль в цьому процесі відведено МЕДІАОСВІТІ як засобу, який є потужним інструментом у формуванні громадянської активності членів суспільства.
Медіакультура педагога виступає "провідником" трансформаційних процесів, завдяки яким підростаюче покоління має мати сформовану уяву про роль України в інтеграційних світових процесах. СУчасний підхід у формуванні курсової підготовки педагогів демонструє необхідність зактуалізувати ряд тематик - проблем, навколо яких би об,єдналися зусилля науковців та практиків, щоб впровадження курсів не носило" спорадичний" характер.
Завдяки наполегливій співпраці Академії Преси з Академіє Педагогічних Наук створили платформу впровадження актуальних тематик курсів для їх впровадження в курсвій підготовці педагогів. І як показують наші соціологічні опитування, курс "Медіаосвіти та медіаграмотності" викликає великий інтерес у педагогів. Цим курсом вдається поднувати "теорію розбудови демократії" з практикою осмислення реальності та створення умов, які обумовлюють критичне ставлення до реальності.
Сподіваємося, що обговорення на конференції сприятимуть конструктивному діалогові в напрацюванні практичних перспектив ( нормовування часу для курсів, інтегративні курси, тематичне введення в програми предметів медіаскладової).
перейти на сайт
Комментариев нет:
Отправить комментарий